poniedziałek, 5 maja 2014

Caprice i losowa

Wykończyłam moją pierwszą caprice. Jestem zadowolona z kolorystyki, połączenie TR 11 i 15 Opaque Jet z Fire Polish 4mm Matte Metallic Aluminium i Heavy Metal Dark Blue daje ładny efekt. 


Wykonanie nie zachwyca, w jednym miejscu wyszła krzywa, ale to przez błędne wykonanie siatki gdzieś na początku. Już przy zszywaniu widziałam, że coś jest nie tak, ale trudno mi było ustalić, gdzie poplątałam sekwencję, więc zostawiłam bez poprawek. Przy odrobinie wolnego czasu spruję ją i zrobię od nowa :)
A co do losowości... Szydełkowo - koralikowa z trochę innymi przejściami kolorystycznymi niż zwykle. Ceylon Lt. Sea Green ciekawie kontrastuje z Navy Blue. Wykonane z TR 11o.

 
Motylek też się fajnie komponuje!


1 komentarz:

  1. Świetna biżuteria! Podoba mi się ta różnorodność :) dla każdego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń