niedziela, 3 marca 2019

Trzy pary

O tyle zwiększyła się moja kolekcja kolczyków :) Uważam, że nigdy nie będę miała ich zbyt wiele!!!
A tak oto się prezentują razem:


Pierwsza para to okrągłe szklane kaboszony Coated Brown Peal 12mm oplecione koralikami Miyuki Delica w kolorze Ceylon Lt. Cinnamon, które idealnie skomponowały się z TR11 Pale Dogwood. Miałam zagwostkę, jaki odcień dobrać jako wykończenie środka, ale ostatecznie zdecydowałam się na TR15Gold-Lustered Montana Blue.



Kolejne kolczyki to nic innego, jak srebrna baza wykonana specjalnie dla Scarab Bead Swarovski 12 mm i tenże kryształ w odcieniu Crystal Scarabeus Green. Trochę inne niż mój dotychczasowy zbiór, wspaniale go uzupełnia.
 

Jak tylko zobaczyłam Miyuki Delica Inside Dyed Light Violet AB, doskonale wiedziałam z czym je połączę! 10-cio milimetrowe kaboszony Coated Lt Grey Pearl sprawdziły się idealnie, a z posiadanych już zapasów wygrzebałam Miyuki Round 11o Matte Metallic Aluminium. Tęczowe odcienie Delici cudnie kontrastują z matem roundów! 
 

Oczywiście każdą parę zdążyłam już przetestować :) Niedawno zabrałam się w końcu za moje zoisyty z rubinem i jak dobrze pójdzie to może do kwietnia będą gotowe kolczyki i wisiorek. W międzyczasie moją głowę zaprząta kolejny sweterek oraz zielone bursztyny, które grzecznie czekają na swoją kolej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz