niedziela, 24 marca 2019

Bursztyny

Odleżały swoje w różnych szafach (ponad rok!), ale zawsze marzyłam o biżuterii z zielonymi bursztynami. I chociaż są maleńkie, to cieszą moje oczy niesamowicie! Długo też dopasowywałam kolory, żeby jak najlepiej oddać ich piękno. Zdecydowałam się na 15o TR Ceylon Snowflake jako wykończenie oraz Miyuki Delica Semi - Matte Galvanized Silver podstawowy kolor. Zależało mi też na tym, żeby wzór kolczyka był zbliżony do moich kamieni księżycowych, to jest osadzone w geometrycznej ramce z dodatkiem wiszących elementów. I w końcu znalazłam to, czego chciałam:


Całkowita długość kolczyka, włącznie z biglem to 10 cm! Przetestowałam, nosi się je fantastycznie :)

Kolejny komplet na bazie zoisytu z rubinem też czeka na wykończenie, a w głowie mam kolejne pomysły!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz