piątek, 23 maja 2014

Podobno kwiatki są modne...

To i u mnie zagościły kwiatki! TR 11o Opaque Lustered Navajo White i Transparent Siam Ruby to naprawdę fajne połączenie. Zdjęcie nie do końca oddaje urok, bo niestety aparat zepsuty (ale laptop dał radę :) ).


I w końcu kolczyki, które miały już swój debiut. Tego typu bigle wspaniale się sprawdzają! Pierwotna wersja kolczyków zakładała czarne wstawki, a srebrną bazę. Po wykonaniu dwóch prototypów, otrzymałam fatalne krzywulce. Głównie dlatego, że pierwszy raz pracowałam z koralikami Miyuki. O ile kolor Matte Aluminium jest naprawdę super, same koraliki nadają się na delikatne dodatki. Więc wróciłam do klasycznych TR 11 i 15o Opaque Jet. Do łączeń użyłam FP 4mm Heavy Metal Dark Blue. Oczywiście elegancko komponują się z caprice :)


2 komentarze: