niedziela, 15 listopada 2015

Cleo

Tutorial o takim tytule znalazłam w internecie i nazwana tak bransoletka mnie urzekła. Z dna mojej szkatułki wyjęłam Kheops par Puca w kolorze Argentees. Do tego TR 8o, 11o oraz 15o Matte-Color Opaque Gray. Chociaż w "przepisie" polecane były koraliki Bricks oraz Bicone 3mm, wykorzystałam FP 3mm Heavy Metal Fuchsia w połączeniu Bar 6x3 mm w kolorze Silver.



Niektóre fragmenty wyszły nierówno, ale jak na pierwszy raz, jestem bardzo zadowolona. Dodatkami są srebrny karabińczyk, ogniwka. Całość dopełnia metalowe kółko z kluczami. I najważniejsza rzecz: moja siostra, która została właścicielką powyższej bransoletki jest usatysfakcjonowana, a na tym zależało mi najbardziej :)
Peyotowe kolczyki powstały w rekordowym tempie i czekają na sfotografowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz