poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Agaty Agaty

Agaty Agaty o średnicy 16mm przeznaczone na kolczyki nabrały mocy urzędowej, żeby się w końcu nimi stać i uzupełnić zrobiony w marcu wisiorek. Elementy srebrne próby 925 plus koraliki TR Nickel 15 i 11, TT Trans - Lustered Crystal oraz TR 15 Inside Color Grey - Magenta Lined.



 Dla odmiany odłożyłam żyłkę i postanowiłam wypróbować nici S-Lon  AA White. Byłam zachwycona tym, że się nie plączą, co znacznie ułatwiało robótkę. Jednak przy kolejnych "okrążeniach" pojedyncze włókna zaczęły się oddzielać, co już mi się nie spodobało. Skoro już jednak wyposażyłam się w różne kolory takowych nici, zamierzam z nich nadal korzystać :)


Tył kaboszonów jest tak ładny, że szkoda mi było go zakryć koralikami. Dzięki temu wzięte pod światło, mają jeszcze lepsze kolory!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz