niedziela, 7 stycznia 2018

Powrót do 2017

Grudzień był pracowity, bo poza śnieżynkami powstał między innymi wisiorek: kaboszon z czarno - złotym tłem opleciony w TR 15o i 11o Opaque Jet oraz PFG Starlight. Tym razem postanowiłam wykonać krawatkę własnoręcznie. 


Koraliki z linii Les perles par Puca Paris pozwalają na łączenie ich ze sobą w ciekawych konfiguracjach. Bardzo lubię czarno - srebrny kontrast, a to, co powstaje na bazie tej kombinacji, jest proste i eleganckie. Postanowiłam wykorzystać sześciomilimetrowe Bar Silver oraz Tile Jet. Do zestawienia dołączyłam Honeycomb Jet. Bigle i krawatka srebrne, a do podwieszenia użyłam TR 15o Nickel.

Do serii gwiazdkowych podarunków dołączyła także bransoletka Calineczka :)

Produkty takie jak przy wisiorku, o którym pisałam wcześniej, tylko rurki są nieco krótsze i przy zapięciu zamontowałam łańcuszek.

Nowy rok i nowa mobilizacja, żeby wykorzystać stare pomysły :) Mam w planach opanować ukośnik, do którego zraziłam się ponad trzy lata temu... I zrobię dla siebie kolejny wisiorek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz